mi nem haldoklunk

mi így élünk

mi így élünk

Javaslat Szájer Józsefnek

2020. december 05. - p.a

szj1.jpg

Alternatíva: az élethosszig tartó bujkálás helyett.

Szájer eltűnt. Érthető. Kilép innen-onnan és kiléptetik a többi helyről. Még jobban el fog tűnni. Itt van egy mindenki által elismerten nagy tudású, nyilvánvalóan óriási politikai tapasztalatot szerzett, egyébként 59 évesen még igencsak aktív korú férfi, aki a koronavírus elmúltával is csak maszkban és álszakállal (ja igen, ez utóbbinak a fordítottja játszik) mer majd kilépni az utcára, mert annyira szégyelli, hogy mindenki, de tényleg mindenki rajta röhög.

Azt mondják, az idő begyógyítja a sebeket, de ez valószínűleg nem olyan. 20 év múlva is az ereszcsatornán csimpaszkodó meztelen alkotmányozó jut majd eszünkbe róla. Talán 100 év múlva keretezett, kis színes rész lesz a gimis történelemkönyvben, amivel nonszensz korunkat próbálják elmagyarázni az akkori fiataloknak. Ők is röhögni fognak.

De nem törvényszerű, hogy Szájer kivonuljon a világból, illetve Magyarországról. Van alternatíva. Csak egy ilyen nyilatkozatot kellene tenni:

„Szájer József vagyok. Tapasztalt politikus, mindenki által ismert közszereplő. A néphit szerint én írtam a mai magyar alkotmányt. Ez utóbbi így nem igaz, de azért megtisztelő feltételezés. 

Bonyolult életem volt. Jó életem volt. Most sem rossz. Elmehetnék Kanadába vagy Floridába, hogy ezentúl ott éljem a nyugdíjasok gondtalan életét. De én politikus vagyok és ahogy az elmúlt 30 évben mindig, most is azt tartom a legfontosabbnak, hogy az emberek ügyeivel, Magyarország ügyeivel, Európa ügyeivel foglalkozzak. 

Megváltozott körülöttem minden, illetve sokminden. Látom és értem is, hogy másként gondolkodnak rólam az emberek. Talán elkerülhetetlen, hogy bizonyos dolgokban én is másként gondolkodjak magamról és a felelősségemről. Másként gondolkodjak arról, hogy mi is a feladatom. Hogy tudok politikusként a legtöbbet visszaadni abból, amit az emberektől, Magyarországtól, Európától kaptam életem eddigi 59 évében. 

Adódott volna a lehetőség, hogy régi, otthonomnak érzett pártomon, a Fideszen belül alakítsak új frakciót, de a körülmények viharában olyan döntések (talán meggondolatlan döntések) születtek, amik következményeit már nehéz meg-nem-történtté tenni. Nem mondom, hogy a Fidesz nem lett volna kész egy általam vezetett/képviselt/fémjelzett párton belüli tömörülésre, mert ha valaki, akkor én képes lettem volna ezt létrehozni. Kicsit talán a zsákutcába szorult párt megújulásához is hozzájárultam volna. 

Nem így történt. Kiléptem, kizártak, nem kaptam esélyt. Ma már világos, hogy vannak más, talán még jobb lehetőségek. 

Bejelentem, hogy nem vonulok vissza a politikából. Továbbra is szeretnék az emberekért, Magyarországért, Európáért dolgozni. 

Új pártot alapítok, ahol várok/várunk mindenkit, aki egy szabadabb életben hisz, ahol a politika nem rendszabályozni, formálni akarja az embereket, hanem megpróbálja a minél nagyobb szabadságot elhozni számukra. Egy olyan pártot, ahol nem a kirekesztés és a közös ellenség, hanem a nagyobb jólét és szabadság vágya tartja egyben az embereket. 

Nem tudom még, hogyan tudjuk majd elkerülni a képmutatást, ami a politikával kéz-a-kézben jár. Nehéz dolog ez, nehezebb, mint gondolnánk, higgyék el nekem. De abban viszont biztos vagyok, hogy fel tudunk lépni a kirekesztés és az intézményesített gyűlöletkeltés ellen. Ez már önmagában is nagyon nagy eredmény lesz. 

Nem akarok meggyőzni senkit arról, hogy jobb ember lettem, mint voltam. Sőt arra számítok, hogy jelen bejelentésem után (mondhatni véletlenül) további furcsa dolgok derülnek ki rólam, hiszen az Európai Szabadság és Jólét Pártja konkurenciát jelent a politikai színtéren. 

Nem félek a politikától. Úgy érzem (hosszú idő után először), hogy megint valódi politikus lehetek. Azt mondják, aki magasra tör, nagyot zuhanhat. Én megfordítanám ezt: Néha nagyot kell zuhanni, hogy felfelé tudjunk indulni. Köszönöm."

Van olyan ország, vagy olyan politikus, ahol ez lehetséges lenne. A 2020-as Magyarországgal kapcsolatban kétségeim vannak. Gondolom másnak is.

szj2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://miigyelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr4416319238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2020.12.06. 17:21:00

@szajer_jozsef_1: pontosan. ezt látta be szájjel és tudja ha bármit tenne ami politikával kapcsolatos, súlytalan, népszerűtlen és röhejes lenne. ez a szánalmas hülye levél itten feljebb csak arra lenne jó hogy a közvéleménnyel elhitesse hogy bármi de tényleg BÁRMI elkövetése után helye van valakinek képviselni emberi értékeket ebben az országban.
nincs.
legalább ennyit tud.
ja, a főni meg nem tűri a politikában a konkurenciát. ezt is vágja.
amúgy egy elképesztően unszimpatikus pofa, azzal a "kocsmában belekötnék hogy leverhessem"-fejjel...

törppicur 2020.12.06. 17:22:07

@6.Lenin:
Ja, bizony a VÉTÓ egy olyan jog, ami mindenkit megillet.
Nem is szoktak vele gyakran élni, de előfordul. Most van jogosultsága, nekünk meg van hozzá jogunk. Ha nem lenne, már rég seggberúgtak volna minket.
Lehet így is fognak, de az meg a vétóért nem jogszerű. Bár a Sargentini jelentést is elfogadták úgy, ahogy nem jogszerű.

Etniez 2020.12.06. 17:26:19

@6.Lenin: "Amennyiben az unió nem az eredetileg lefektetett szerződések alapján szeretne valamit ráerőltetni egyes tagállamokra, "

A jogállam a csatlakozás feltétele volt. Semmi újat nem erőltetnek senkire, csupán a csatlakozáskor elfogadott szabályokat szeretnék betartatni.

"Az EU-hoz további államok is csatlakozhatnak, amennyiben teljesítik az Európai Tanács által 1993-ban Koppenhágában meghatározott csatlakozási kritériumokat:

politikai kritériumok: az intézmények, a demokrácia és a jogállamiság stabilitása, az emberi jogok érvényesülésének garantálása, valamint a kisebbségek tiszteletben tartása és védelme;
gazdasági kritériumok: működő piacgazdaság, amely képes megbirkózni az Unión belüli versenyviszonyokkal és piaci erőkkel;
jogi kritériumok: képesség a tagsággal járó kötelezettségek teljesítésére, beleértve a politikai, gazdasági és pénzügyi unió célkitűzéseivel való egyetértést is."

op.europa.eu/webpub/com/abc-of-eu-law/hu/

Ne erőlködjetek.

A jogállamiság nem olyan ijesztő dolog, ki kellene próbálnotok.

Addig is az lesz, hogy Orbán vétózik, nem lesz költségvetés, a pénzt meg a 25 ország elosztja egymást között költségvetésen kívül.
Ennyi, erre már rájöttek a lengyelek is.

Szóval vétózzatok, vegyetek fel sok-sok hitelt, hajrá. Nektek lesz rosszabb. A pénzt a NER ellopja, viszont ti fogjátok visszafizetni meg a gyerekeitek.

Ekrü 2020.12.06. 17:27:33

@Arcade Macho:
Sőt,egész Brüsszelben kizárólag csak a magyarok és a lengyelek bulikáznak,nem igaz? :)))))
Te ezt el is hiszed?
Ami pedig a vétót illeti le vagy maradva.Már másnap megírták az ellenzéki lapok,hogy "ja ,bocs ,nem is úgy mondta,nem is azt mondta a lengyel fél,csak egy picit csúsztattunk (hazudtunk)."
index.hu/kulfold/2020/12/04/jogallamisagi_mechanizmus_kompromisszum/
privatbankar.hu/cikkek/makro/megis-maradnak-a-veto-mellett-a-lengyelek.html

Etniez 2020.12.06. 17:27:44

@törppicur: " Bár a Sargentini jelentést is elfogadták úgy, ahogy nem jogszerű."

Az európai bíróság szerint jogszerűen fogadták el a Sargentini-jelentést.

Szomorú év ez nektek :(

www.portfolio.hu/gazdasag/20201203/jogszeruen-indult-el-a-magyarorszag-elleni-jogallamisagi-eljaras-mondta-ki-az-europai-birosag-fotanacsnoka-460196

Egyéb cáfolni való hülyeséggel előálltok, vagy mehetek enni?

padlogaz 2020.12.06. 17:29:16

alapvetően egyetértek a poszt fő mondanivalójával, szerintem sem szükségszerű, hogy teljesen kivonja magát a politikából, ill. közéletből.
ahhoz, hogy folytassa persze szembe kell néznie a helyzetével, felvállalnia a homoszexualitását stb., és elmondania a saját nézőpontjából az eseményeket.
azt is meg kellene nézni, hogy igazából mi a vállalhatatlan a kis bulijából? a meleg tömegszex? ez igazából magánügy, ha felvállalja, attól kezdve ez nem téma többé. ungár pétert se piszkálja senki a felvállalt melegsége miatt.
az ecstasy? önmagában az sem hiszem, hogy örök haragot generálna, sok múlik persze a mennyiségen, de hacsak nem teljesen drogfüggő vagy aktív díler, akkor pusztán amiatt, hogy bedobott pár cuccot szex előtt, szvsz nem lóg ki a nagy átlagból.
kijárási tilalom megszegése? őszintén, amint elmúlik a covid, ezt mindenki elfelejti.
rendőrök elől menekülés a csatornán? ez inkább sitcom-ba való vicc,m int komoly kihágás.
persze ez mind együtt, szépen összeadódva elég szerencsétlenül mosódik rá, de ha vár pár hónapot, félévet, akkor néhány komolyabb interjúban szépen újrapozicionálhatja magát. szerintem kár lenne érte.

6.Lenin 2020.12.06. 17:34:29

@Etniez:

Nem én erőlködöm, hanem az unió. mindig az érdekeinek (főleg Németország? ) megfelelően változtatja egyes, már megtárgyalt, elfogadott dolgoknak az értelmezését, összekapcsolását.

Az nem LOGIKUS politika, ha a másik felet megpróbálom hülyére venni. visszaüt.

Azt is logikátlan gondolni, hogy, ha mondjuk a kórházak tartozását az állam mindig átvállalja, akkor az adott intézmény valaha is arra fog törekedni, ne legyen tartozása.

Vagy, ha egy állam nem fizet, helyette másoknak KELL fizetniük, akkor annak az államnak valaha is lennének álmatlan éjszakái a nemfizetéssel kapcsolatban.

nemecsekerno_007 2020.12.06. 17:36:34

@Etniez: A gravitáció az törvény. Minden mást át lehet írni. :)

Etniez 2020.12.06. 17:39:02

@6.Lenin: Szóval ha a jogállami feltételeket elfogadtuk a csatlakozáskor, majd miután Orbán azzal töltötte az idejét az utóbbi 10 évét, hogy a jogállamot leépítse, díszletté silányítsa, végül ezt megunva az Unió elkezdte ezt számon kérni, az a te értelmezésedben logikátlan és diktatórikus.

:D

Hagyjuk már ezt plz.

Orbán ezt most elnézte. Németország még hajlandó lenne szemet hunyni ismét, de a többiek nem. Ők unják, hogy a NER-t, azaz a saját ellenzéküket pénzelik.

Orbán most nagyon elmérte a helyzetet, 2020-ban ez már a sokadik. Szerintem öregszik fejben és testben is.

6.Lenin 2020.12.06. 17:42:50

@Etniez:

Miért nincs ma Mo-on jogállam?
Bánt téged valaki, vagy ezt az őrült Brendel Mátyást?

Még a buzik is nyugodtan buzizhatják a másikat, ha nem közülük való?

Most pontosan elismerted az egész ügy mocskos voltát.

Etniez 2020.12.06. 17:43:21

@nemecsekerno_007: Persze, át lehet írni bármit, csak vannak úgynevezett emberi jogok, stb-stb.

Nem lenne jó, ha Orbán Nürnbergben végezné, ezt ő is tudja.

Emlékeztetlek arra, hogy a nemzetközi jog 1945 óta megváltozott, addig Hitler és a többi náci is azt hitte, hogy attól hogy törvénybe iktatnak dolgokat az törvényes lesz.
Aztán a nemzetközi büntetőbíróságon elmagyarázták nekik, hogy változások történtek a jogban, végül kaptak egy néhány méternyi kötelet a nyakukba!

Láthatóan fogalmad sincs neked a jogról, teljesen infantilis a gondolkodásod.

Neked meg addig marad az álmodozás az emberek jogfosztásáról és szerzett jogainak elvételéről. Sajnos Magyarország nem Afrikában van, így még sokáig fogsz álmodozni!

Én sok sikert kívánok neked és szeretném, ha eltudnád venni anyám nyugdíját!

:DD

Etniez 2020.12.06. 17:46:19

@6.Lenin: Magyarországon nincsen jogállam. Átmenet van a diktatúra és demokrácia között.

Nem fogok neked hosszú írást írni, csak leírok néhány szót, nevet. Ha érted, érted, ha nem, te bajod.

Polt Péter
Kesma
NER
Mészáros
Nemzet veje
MTVA
Alkotmánybíróság
Választái törvény

stb, stb.

Mondjuk Tádzsikisztánból nézve Magyarország tűnhet demokráciának, de Európából már nem.

Mi van Brendellel? Ki bántott? Milyen mocskosság?
Mi van?

6.Lenin 2020.12.06. 17:50:27

@Etniez:

Nézd, én elfogadom, hogy az ellenzék 22-ben nyerni szeretne, de miért nem kínálnak valami jobbat, mint amit a Fidesz tett eddig?

Nem ez lenne a logikus?

Miből gondolják, hogy a választók hülyék?
94-ben nyertek, 96-ban megbuktak, 200-ben nyertek, 2004-ben megbuktak, 2006-ban nyertek, 2008-ban megint buktak, sőt 2010-ben nagyot. Azóta 3x.

Mit nem tudnak eddig bizonyítani? Nem azt, hogy jobbak lennének? Miért nem azzal kísérleteznek?

Ha 22-ben nyernek, és 23-ban buknak, akkor mi marad még a tarsolyukban? A háború?
Az ellenzéki önkormányzatok is egy év alatt, mit bizonyítottak? azt, hogy még arra sem képesek, amit eddig kritizáltak.

Etniez 2020.12.06. 17:53:07

@6.Lenin: Nem baj, ha nyer az ellenzék, sőt.
Kell egy kis friss levegő az országnak. Az sem baj, ha balfaszkodnak egy kicsit, mint ha folytatódik az ország einstandolása.

A Fidesz sem egy nagy was ist das, csak elkapták a 10 év konjunktúrát és a nagy uniós lóvét.
Ha beleszámoljuk a Forintgyengülést is, nem hasított annyira Magyarország, mint ahogy képzelitek, sőt.

6.Lenin 2020.12.06. 17:54:37

@Etniez:

Mit gondolsz ki teszi tönkre a normális párbeszédeket. Nem az ilyen őrült Brendelek?

Vagy pl te is. Benyalsz egy propagandát.

A felsorolt nevek közül ki ellen van jogerős bírói ítélet?
És a másik oldalon most én soroljam a neveket? Mire vezetne?

6.Lenin 2020.12.06. 17:56:39

@Etniez:

Miért nem oldott meg mindent az ellenzék 94-ben, 2002-ben, vagy 2010 előtt?

Most azt sem tudnánk, hogy mi is az a Fidesz, afgán lóbetegség?

Etniez 2020.12.06. 18:00:25

@6.Lenin: Hát pont ez a lényeg, hogy nem lesz jogerős ítélet :)

Ne játsszuk már ezt pl. Az egyetlen még félig független ág, az a bíróság, de ezen is dolgozik a Fidesz. De ha nincs vádelemelés, akkor nincs bírósági ügy, erről pedig Polt úr gondoskodik.

"Mit gondolsz ki teszi tönkre a normális párbeszédeket. Nem az ilyen őrült Brendelek?"

Meg az idevezényelt trollok is. Mit tudok tenni ez ellen?

nemecsekerno_007 2020.12.06. 18:16:36

@6.Lenin: Afgán lóbetegség :))))))))))))))

Ez a heti top 10 :))))))))))))

nemecsekerno_007 2020.12.06. 18:19:49

@Etniez: Nürnberge végezné. Hát vazz neked aztán vastag a bőr a képeden.
Egy ligában játszol Mészáros Lölővel csak téged véd a jogállamiság. Hát ez gyönyörű. Aztán csodálkozol mint guminő, ha mégse sikerül leváltani a Patást a szabad munkaerőáramlásoddal.
Ez priceless :))))))))

Etniez 2020.12.06. 18:21:43

@nemecsekerno_007: Mindig ez a vége, ha érvelésben elbuksz: benyomsz valami kreténséget.

Ez van, megszoktam.

Na, vegyed el szépen anyám nyugdíját, addig vissza se gyere! Köszi!

Etniez 2020.12.06. 18:30:28

@nemecsekerno_007: Tudod a náci Németországban TÖRVÉNYEKET hoztak, amiben kijelentették, hogy mostantól a zsidók, cigányok, stb fajok mindenféle jogaikban korlátozottak, illetve jogfosztottak.

Szép kacifántos törvényeket hoztak, remek indoklásokkal, később erre hivatkoztak Nürnbergben is. Hogy ott minden jogszerű volt, Németország JOGÁLLAM volt.

Na, erre mondták nekik, hogy vannak úgynevezett egyetemleges jogok, amelyektől nem fosztható meg senki, még így "jogállami" módszerekkel sem.

Utána néhány embert fellógattak, hátha megértik a többiek. Sajnos, többen azóta sem értették meg, ezért működik a mai napig "Hága" Az egy olyan város, ahol nagyon sokan meglepődtek már, pl a szomszédaink közül Milosevics.

Szóval nyugodtan fantáziálj tovább, én nem aggódom. Addig is dolgozz sokat, fizesd szépen az adót és bízz a szebb jövőben.

Én is azt teszem.

birkamenet 2020.12.06. 18:38:15

@6.Lenin:

Nem lehet annál jobb politikát csinálni mint hogy mozdulj rá kétmillió ostoba funkconális analfabétára, tartsd őket permanens bérretegésben a valóságtagadó öszeesküvéselméleteiddel, választás előtt meg adjál nekik pluszban egy fél zsák krumplit.

Kérem szépen, ennyi szellemi fogyatékos országában ennél jobb alternatívát egyetlen ellenzéki párt se tud kiötleni a fejéből! A kétharmad gránát szilárdságú!

Gondolta Ceaucescu, majd egy hideg decemberi napon össze se tudta számolni, hogy az addig megbízható hasznos hülyéi mennyi sörétet eresztettek rája.

6.Lenin 2020.12.06. 18:42:41

@Etniez:

Szívesen fogadnék, hogy Polt alatt több fideszes lett elítélve, mint az ellenzék részéről.

Mit gondolsz az EP-ben hány fizetett ügynök lehet? Vagy az európai bíróságokon?
Ilyen naiv lennél?

Mit gondolsz hány háborút indíthattak indoklás (ok ) nélkül?

El tudsz te olyan dogot képzelni, amit az ember nem tudna megindokolni, megmagyarázni?
Én egyet sem.

Nekem régen az volt a kívánságom, hogy legalább egy órát hallgathassam, amikor az ember megjelenik az Úr előtt, és....

-Tudom Uram, az úgy volt , hogy....

Tuti, hogy fájdalom mentesen halálra röhögném magam.

morph on deer 2020.12.06. 18:42:52

@Ekrü:
“ Gusztustalan vagy.”
:)
Elment az étvágyad, darling?

Szájer bulizása minden volt, csak nem diszkrét. Ráadásul homoszexuálisnak is egy meglehetősen erkölcstelen embert láttunk meg benne, a további mutatványaitól függetlenül is.

Hogy értsd: homoszexuálisok is élnek párkapcsolatban, létezik náluk hűség, egymás tisztelete, stb, csakúgy, mint bármelyik másik kombinációban, meg létezik az erkölcstelen változat, akinek mindegy, csak lyuk legyen.

Na ez utóbbi a Szájer. Ezen nincs mit szépítgetni, ez ugyanaz a kategória, mint Borkai a ribancokkal, de legalább rajta nem volt lyukas zokni, ami pozitívum.

A lemondást meg nem hiszem, hogy dicsérgetned kéne agyba-főbe, ugyanis az egész egy halom hazugság, - azon túl, hogy nem marad tovább képviselő!
Gondolom nem szívesen hallgatta volna, ahogy négyszáz ember röhög rajta egyszerre, ami nem is csoda.:)

birkamenet 2020.12.06. 18:42:54

@6.Lenin:

Élőben nézheted végig kisfidernyák, hogy orbánod mennyi mindent megtesz az illibbant vétójával azért, hogy egész Európa úgy utálja a magyarokat mint a rühes kutyát. Köszi fidernyákok, Putyin kéjesen röhög a Kremlben, orbán csicskána Jobban teljesít!

morph on deer 2020.12.06. 18:45:19

A vétópárti idiótáknak ajánlom, kis jogi ismeretanyag, ami rávilágít a jelen helyzet pikáns voltára:

wooland.blog.hu/2020/12/03/a_jogallamisag_elveinek_feltetel_nelkuli_tiszteletben_tartasa_avagy_egy_hatalyos_magyar-lengyel_szer

6.Lenin 2020.12.06. 18:48:29

@birkamenet:

Engem az elmúlt 30 évben senki nem kérdezett, hogy kire szavazok/szavaztam. Krumplit se adott senki.

90 -ben az SZDSZ-re szavaztam, mert elhittem, hogy tényleg a komcsikkal soha, de átvertek.
94 óta a Fideszre szavazok, mert nincs tőlük jelenleg jobb, ha lenne azokra szavaznék.

Nézd hülyének azt a környezetet, amiben felnőttél.

6.Lenin 2020.12.06. 18:51:27

@birkamenet:

Szerintem Kínában jobban röhögnek az unión. Szerintük egészségtelen ennyi marha egy egységnyi területen, mint Európában.

sZulamith 2020.12.06. 18:56:40

@Etniez: "Kell egy kis friss levegő az országnak. Az sem baj, ha balfaszkodnak egy kicsit, mint ha folytatódik az ország einstandolása."
Helyesen fogalmaztál. Igenis kell egy kis friss levegő. Ha társaságban beszélgetünk, mondják, más sem lenne jobb. Lehet, de az nem megoldás, hogy a parlamenti törvényhozásban egy párt - bocsi 2 :) -szava a döntő kitudja meddig, ha "más sem lenne jobb" gondolkodás a szint. Többek között ezért lenne jó az amerikai választási rendszer.

MEDVE1978 2020.12.06. 19:02:33

Elmondom mi lesz:
1. Szájer jó sok végkielégítésre jogosult az EU Parlamentben töltött évtized után.
2. Alapvetően beágyazott a NER-be, tehát biztos, hogy ő (a gyereke, családja) is kapott / kap pénzt másodlagos utakon. A felesége Handó Tünde ugye Alkotmánybíró, bár elég nyilvánvaló, hogy évtizede nem élnek együtt.
3. Szájer beszél Viktorral, hogy szeretne kiköltözni magánemberként mondjuk Hollandiába vagy akár az USA-ba. Hogy miért? Mert ott nyugodtan tud ismeretlenül buzulni tovább, nem gáz, ha lebukik egy excstasy-val vagy a jointtal. Viktor jó királyként ad neki némi alimentációt (értsd: kap valami részesedést egy "jól menő" cégben, ami egy normál életstílust lehetővé tesz neki). Még lehet, hogy háttérmunkát is kap, hogy ne unatkozzon.

Szájer igazából nem a buzulása, sőt nem is az orgia vagy az excstasy miatt problémás. Ezek csak képmutatás szorzók. Szájer nem "rendes" buzi, aki majd összeházasodik a párjával, aki szerelmes. Szájer hedonista buzi, aki váltogatja a partnereket, ismeretlenekkel szexel védekezés nélkül és még drogozik is mellé, mindezt pedig koronavírus idején. Neki ez a norma, ami az elvi hátországával teljesen inkompatibilis. És ez pont ugyanazt az arroganciát, a rám a szabályok nem érvényesek elitizmust tükrözik, mint helikopterező Rogán Antal, yachtos Szíjjártó vagy pedig kurvázó Borkai.
A FIDESZ nem ebbe fog belebukni, mert a FIDESZ nem Szájer József, a FIDESZ a kilencvenes évek második fele óta Orbán Viktor. A FIDESZ szavazó csak lapoz azzal, hogy hja hát ő buzi, de a libernyákok között még több van.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 19:28:17

@6.Lenin: Szegényt Brendelt én bántom, mert mindig bepróbálkozik és rendre kivágom. De nem hiszem, hogy ennek köze lenne a jogállamisághoz.

6.Lenin 2020.12.06. 19:34:38

@MEDVE1978:

Gondolom a leírtak alapján, hogy te nem lehetsz egy bunkó Fidesz hívő. Jól gondoltam?
De akkor mi a faszért próbálkozol azzal, hogy egy fideszes gondolkodás módjával erőlteted magad?
Rossz módszer, mert fingod sem lehet, hogy a közel 3 millió ember miért is döntött a Fidesz mellett.

Szerintem sokkal jobb módszer, ha leírod, hogy te miért csókolgatod mondjuk a Ferenc testvér hátsóját. hátha közben rádöbbenek, hogy én eddig rossz segget nyaltam, és átsodródom hozzátok. Szerintem sokkal logikusabb lenne.

De mondjuk az se lenne rossz, ha összeszámolnád, hogy Szijjártó évente hány milliárd dollár befektetést hoz Mo-ra, ez hány embernek jelenthet biztos megélhetést, és ez a szerencsétlen hányszor látta közben a családját, és ki hoz többet mondjuk ellenzéki oldalról.
Lehet, hogy ez utóbbi sokkal hasznosabb lenne, hátha közben rájönnél, te mit is teszel azért az országért, ahol élsz jelenleg.

6.Lenin 2020.12.06. 19:47:17

@p.a:

Közvetlen esetleg annyi, hogy végre talál az ember egy olyan blogot, ahol lehetne értelmesen is véleményt cserélni, de az ilyenek ezt hazavágják. És arra kényszeríthetnek másokat is, hogy lemenjenek az ő szintjére.

És talán még az, hogy egy héten belül kitiltottak 3 diktatúrában sínylődő rendszerben szabadon pocskondiázható blogról.
Nem álltam bele a másokat gyalázó, geciző sorba, le mertem írni a saját véleményem.

Mondjuk nekem ez is jogállami, hogy minden félelem, retorzió nélkül vállalhatom a véleményem,és nem akarom másokra kényszeríteni a sajátomat, de kíváncsi lennék a másokéra, hátha én tévedek.

Valamikor Brendel Mátyással elég jókat vitáztunk, míg képes volt eltűrni a más véleményt is.
De el is mehetek, ha zavar , hogy esetleg más a véleményem 1-2 dologról.
Talán az lehet jogállami, ha ezt közöljük az illetővel egy el is fogadható hangnemben.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 19:52:35

@6.Lenin: Nem az a baj vele, hogy véleménye van, hanem az, hogy 100X beírja és ezzel megpróbálja ellehetetleníti a többieket. Azt szoktam csinálni vele, hogy az első kommentjét meghagyom, hogy azért legyen ott, amit kart. A múltkor egyébként próbáltam is tisztázni vele, hogy nincs baj a beírásaival, csak a rombolás, mint önálló cél nem elfogadható.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:01:15

@Válasszunk:
Egyáltalán nem gondolom, hogy mindenképpen ezt kellene mondania. Ez egy alternatíva. Szép alternatíva pl az öngyilkosság vagy egy másik kontinensre költözés helyett. A lényeg, hogy a történtek után nem kell feltétlenül visszavonulni, erről szól a bejegyzés.

Én azt hiszem, pont az a baj, hogy senki sem fogja már felkérni semmire. Ez egy ilyen ország - jelenleg ilyennek tűnik.

Etniez 2020.12.06. 20:02:42

@p.a: Nem vagyok teljesen képben a történettel, de ha jól tudom az a lényeg, hogy:

Szerinte a vitákat elrontják a lendvai utcai trollok. Ebben sajnos igaza van, megjelennek minden politikai blogban a posztolás utáni percekben és azonnal eltérítik vagy tönkreteszik a vitát.
Erre ő úgy gondolta, hogy az "ellenfél" módszereit kezdi el használni és telefloodolja a blogokat az ő véleményével, hogy ne hagyjon teret a trolloknak.
Valami scriptel dolgozik.

Így viszont most senki nem tud sehol véleményt cserélni ott, ahol nem dolgoznak adminok.

Viszont!

Ahol dolgoznak az adminok, ott általában a fideszes trollokat is kivágják, tehát létrejött már sok helyen az értelmes véleménycsere lehetősége.

Szóval adott és vitt is, én nem akarok véleményt formálni ebben a kérdésben.

6.Lenin 2020.12.06. 20:08:55

@p.a:

Nekem sem, hiszen néhány éve még normális hangnemben is képes volt vitázni. Szerintem ezt valamilyen programmal, vagy ki tudja ( nem vagyok szakértő) csinálja, de tuti, hogy ritkán is olvas bele, hiszen rákérdeztem más blogokon, hogy miért is csinálja, hiszen nem egy hülye ürge. Ezekre nem válaszol.

Én csak sajnáltam, hogy szétver esetleg még értelmes vitákat is.

A jogállam alapja, hogy a polgárok megbíznak egymásban, másként miképp bíznának egy olyan államban, ahol esetleg a másik van kormányon?
Miért bíznék egy olyan államban, ahol a véleményem miatt agyalágyult bunkóként kezelnek? Vagy rám szeretnének kényszeríteni olyasmiket, amit én nem tudok elfogadni.

Ilyenkor nem kitalált, nem igazolt véleményekre gondolok, hanem igazolható tényekre.

A posztban írtakról is talán leírtam, hogy egyetlen dologgal nem értek egyet, hogy ezt az esetet ma Mo-on megúszhatná élve. Nagyot téved, vagy inkább nem ismeri az illető a mai állapotokat. Ekkora gyűlöletben esélye sincs a jobboldalon tévedőnek, sajnos.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:09:02

@Etniez: Nehéz azért ezt értékelni. Itt most ki volt a fideszes troll, akit ki kellett volna vágni? Ma nem blokkoltam senkit, csak őt. Lehet, erre azt mondod, hogy kellett volna, de nekem nem tűnt fel. Amit ő csinál, az mindig zavaró.
Na mindegy, értem én. Csak a kifinomultabb módszerek mindig jobbak.

Andy73 2020.12.06. 20:14:03

59 évesen simán elmehet nyugdíjba, nem lesznek anyagi gondjai. Belgiumnak egyébként is pocsék az éghajlata. És nem hinném, hogy bekerülne a törikönyvekbe, nincs akkora jelentősége, mint a botrány kirobbantói remélik. Borkai botránya nagyot szólt közvetlen a választások előtt, de a következő választásokig még több mint egy év van. Addig még jó néhány ügy lehet, bármelyik pártnál.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:15:39

@6.Lenin:
A 90-es években tartotta magát egy népi bölcsesség, miszerint nyugaton/Amerikában mindegy, ki van kormányon, mert az átlagember hétköznapjait érdemben nem befolyásolja. Ma már ez ott is máshogy van.

Persze, igazad van, nem is arról szól a bejegyzés, hogy érthetetlen, miért nem ez a verzió fut. Ott is van a végén: "Van olyan ország, vagy olyan politikus, ahol ez lehetséges lenne. A 2020-as Magyarországgal kapcsolatban kétségeim vannak."

a nagy hohohorgász 2020.12.06. 20:17:37

@Etniez: Ahol kívágjak a fideszes trollokat ott létrejön az értelmes kommunikáció.... o1g o1g o1g értelmes kommunikáció b+...

a nagy hohohorgász 2020.12.06. 20:19:23

@p.a: aki nem libsi az mind fideszes toll. Ki kell vágni őket. Éljen a demokrácia.... vesszen o1g

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 20:22:21

@p.a: Tilts le spéci szövegeket! Például én olyannal szoktam matyit szopatni ahol moderátor vagyok, hogy egy szó végét és a következő elejét tiltom ki. Ha én lennék a moderátor itt és téged akarnálak lehetetlenné tenni, akkor letiltanám az "abb mó" kifejezést, te pedig beleőrülnél hogy kitaláld miért nem fogadja el a szövegedet. Vagyis teljesen újra kellene írnod. Matyi ilyenkor gyorsan feladja. Ahol tudja hogy ilyen módszerek várják, ott már nem is próbálkozik.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:23:14

@a nagy hohohorgász:
Jegyzetelek most, aztán ha később átolvasva a jegyzeteket megértem a lényeget, akkor így lesz.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:27:08

@hasdrubal_barcas_132:
Nem vagyok fideszes, nem mintha ez neked nem lenne mindegy. Nem is értem, mi bajod van neked itt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 20:29:38

@hasdrubal_barcas_132: Fáj, mi? :-)) Ahol meghívnak engem moderátornak, ott neked reszeltek. :-))
Kedvenc szórakozásom kinyírni téged.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:29:54

@hasdrubal_barcas_132:
Igen, ez akkor volt, amikor már 4 felhasználónevedet jogosan kitiltottam.
Akkor szoktál egy-egy szóval próbálkozni, amikor nézed, hogy az adott nick le van-e tiltva.
Most is ki foglak tiltani, mert csak öncélúan trágárkodsz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 20:31:15

@p.a: Neki mindenütt baja van. Elmebeteg.
Itt a gyűjtemény miket művel.
rendel-viselt-dolgai.blog.hu/2020/10/29/brendel_matyas_garazdalkodasa#comment-form

A te posztod is ide kerül a listába.

6.Lenin 2020.12.06. 20:31:15

@p.a:

Akkor bocs, de tényleg nem olvastam végig, vagy a végét már figyelmetlenül.

Az elejét elolvastam, aztán arra jutottam, na ez sem ismeri, vagy félreismeri a mai magyar helyzetet. Csak ez a része zavart. Utána már csak a hozzászólásokra írtam.

Szerintem akkor ezt tisztáztuk.

Már csak abban vannak kétségeim, hogy...

"Van olyan ország, vagy olyan politikus, ahol ez lehetséges lenne. "

Szerintem ma már ilyen sehol nincs, az ellenfelet ma már mindenhol "kivégzik", túl nagy a tét. A Porbafingók megúszhatják jobb esetben, de az "értékes" vadaknak nincs kegyelem.

Sz.J-t már nem csak politikusként alázzák, hanem emberként is gyalázzák.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:33:05

@hasdrubal_barcas_132:
Múltkor kértem, hogy írjál listát, kit szeretnél kitiltani. Nem tetted meg. Lusta vagy vagy egyszerűen csak mellébeszélsz.
Azt még leírhatnád, hogy mi értelme az ilyen fokú trágárkodásnak. Meg akarod rémíteni a 11 éves kislányokat? Nem sok olyan van itt szerintem.

2020.12.06. 20:34:05

@p.a: Lenin, Nemecsek, a nagy hohohorgász,

2020.12.06. 20:35:15

@p.a: "Lenin, Nemecsek, a nagy hohohorgász,"Ú

kezdjük ezekkel, ha ezeket kivágod, megkapod a listád. de nem tiltasz ki egyet se, mert nácibuzi vagy.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:38:47

@hasdrubal_barcas_132:
Nem egy hosszú lista, kevés meló van benne.
Nem látom, hogy mi gond lenne velük, sajnálom.

6.Lenin 2020.12.06. 20:39:18

@hasdrubal_barcas_132:

Miért nem próbálsz cáfolni? De ahol te ott vagy, ott megszűnik minden normalitás.
Legyen egy jó napod. Elmegyek magamtól.

Jó8!
Neked is Mátyás!

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:41:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ez jó. Ha egy régész kutatja majd ezt egyszer, mit fog gondolni?

2020.12.06. 20:45:19

@p.a: ez mind kb egyetlen egy Habony droid, aki telefloodolja a blogodat szarsággal, csak sok néven teszi, és te ezt hagyod, mert nácibuzi vagy.

ad dio
antiinternetnaci
bkkzoli
bunkone
cicmen
emett
exploiter
sir galahad
kolompar
kovacs jozsefne
maxval
menar
midnight
nagyhoho
nagylaszlo
nemecsek
nincsagy
nylul
oromhernyo
putris
torppicur
ulpius

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:45:58

@hasdrubal_barcas_132:
Ez szinte mindenki, aki aktív. Egyedül akarsz maradni? Erről szól az egész?

2020.12.06. 20:48:29

@p.a: a faszt. nézd meg a vincent blogot, ő ezt a Habony droidot az összes álnevén kitiltotta, ott egész más kommentelők vannak. a te blogod meg egy náci pöcegödör

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:50:44

@hasdrubal_barcas_132: Hát lehet, nem tudom. De csak neked olyan fontos ez.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:52:27

@hasdrubal_barcas_132:
Értettem elsőre is. De mondom, csak neked olyan fontos ez.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:55:14

@hasdrubal_barcas_132:
Téged kell felügyelni. Ne hidd, hogy megerőltető.
Akkor inkább azt mondom, hogy más dolgok fontosak neked és nekem. Ez végülis lehet, nem?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 20:55:29

@p.a: Hívj meg adminnak és én kibaszom innen végleg!

miigyelunk.blog.hu/admin/settings/user beírod az emailemet popocatepetl@freemail.hu

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:56:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Köszönöm, nem zavaró. Én is ki tudom tenni. Csak próbáltam rajta segíteni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 20:58:30

@p.a: Nem tudsz. Egy évtizede őrjöng a neten. Mióta kibaszták a SZTAKI-ból, megzakkant.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2020.12.06. 20:59:18

@hasdrubal_barcas_132:
De ami kicsike van, azt zavarja a cél nélküli trágárkodás. Veszed, ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 21:03:00

@hasdrubal_barcas_132: Azóta is röhögő görcsöt kapnak a neved hallatán akit ismertek. :-))

birkamenet 2020.12.06. 21:03:42

@6.Lenin:

Ja értem, te a 90-es években a szadeszra szavaztál mert komcsi (gy.k: diktatúra) ellenesek voltal, majd 2010-től a fideszkomcsikra (gy.k.: diktatúra restaurátorokra) szavazol. Ja, pont erről van szó, hogy a fideSS célpontja a társadalom legostobább rétege. Te vagy itt az élő illusztráció.

birkamenet 2020.12.06. 21:06:30

@Andy73:

Száj R Józsi nyilván egy "meleg" országban fogja tölteni a nyugger éveit (nem pedig a hideg, buzzancsbuli ellenes Belgiumban)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.06. 21:47:33

@nemecsekerno_007: Láttad? Te is a listán vagy, akiket követel hogy tiltsanak ki. ÉS ÉN NEEEEEM! :-(((((

Az apokalipszis lovasa 2020.12.06. 21:50:42

@Etniez: "Na, erre mondták nekik, hogy vannak úgynevezett egyetemleges jogok, amelyektől nem fosztható meg senki, még így "jogállami" módszerekkel sem."

Ezt azok az amcsik is mondták, ahol a négerek azért még bőven korlátozva voltak a jogaikban? Akkor ott az amcsik is vádlottak voltak? Ja nem, akkor mégsem csak az emberi jogokról lehetett ott szó.

Az apokalipszis lovasa 2020.12.06. 21:54:35

@Etniez: ja ja, és hogy ki a fideszes troll, azt meg majd te eldöntöd. Pl. fideszre szavaz: fideszes troll.

Etniez 2020.12.06. 23:33:04

@Az apokalipszis lovasa: Szépen fel is számolták a jogi megkülönböztetést mára, remek példát hoztál, köszönjük.

Nem, nem az a fideszes troll, aki a fideszre szavaz. Amit te csinálsz, az a tipikus szalmabáb érvelés. a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

A legtipikusabb. Feldobsz egy állítást, amit én soha nem mondtam, de az enyémként kezeled, utána megcáfolod. És a végén kiderül, hogy magaddal vitatkozol, nem velem.

De még ettől sem vagy fidesztálib. A fidesztálib az, aki _mindig_ és _mindent_ megakar magyarázni.

cardiobascuralis 2020.12.07. 00:20:31

"régi, otthonomnak érzett pártomon, a Fideszen belül alakítsak új frakciót"
A Fidesz-KDNP buziszekciója?
Ez egész érdekes lenne.

Majdnem annyira, mint ha egy hozzád hasonló írástudatlan pöcs nem írna addig, amíg meg nem tanult.
Az esélye is kb. annyi.

cardiobascuralis 2020.12.07. 00:40:29

@Etniez:
LMBTQ (kifaszom) -mozgalom helyett nevezzük már a nevén: buzimozgalom.
És nem a melegségébe bukott bele, hanem a buziságába. Minden ember meleg (a 36,6 Celsius-fok melegnek számít), amelyik kihűlt, az halott. Aki a saját nemét szereti, az nem meleg, hanem buzi.

Egyébként valóban a buziságába + a fideszességébe bukott bele, ha egy DK-s/momentumos stb. buzit kapnak el ugyanott, az nem kezd el menekülni, és kb. annyira tudnánk a nevét, mint az ugyanazon a bulin részt vevő francia meg észt politikusnak.
Csak hát ezek a pártok nem tartják páriának a buzikat. (Én sem, csak a nevükön nevezem őket, mert a "meleg" szó már foglalt, mint buzi szája a buzigruppenbulin.)

Ami Szájert illeti, de, roszabb ember, mint a legtöbb nem buzi. Csak az független a buziságától. Akkor is egy faszkalap lenne, ha nem lenne buzi. Mert fideszes.

@Válasszunk:
De csak 4-en lehettek volna, és a 10-es számrendszerben 10 > 4. Azaz már akkor is 2,5-szeresen szabályt sértettek volna.

@birkamenet:
Rogán nem buzi, ellenben gyilkos, megölt egy Nancy nevű 16 éves kurvát pár éve. Csak Pintét maffiózó futni hagyta.

@6.Lenin:
Na igen, annyira rászálltak a libernyákok, hogy egy buzigruppenbluiba menekült narkózni, majd onnan a rendőrök elől a csatornán.

Tényleg csak ennyire agyatlan faszkalap fidesztrollokat tudnak megfizetni már csak a Fidesz-központban? Akinek volt egy mákszemnyi agya is, az már nem hajlandó égetni magát, csak a hozzád hasonló agyatlan barmok?
A 3-4 leghülyébb fidesztroll egyike vagy, Ekrüvel, nemecsekkel, ulpiussal. Mekkora büszkeség lehet már ilyen agyhiányos elvtársakkal vállvetve nyalni a szart az O1Gecigány seggéből, mi? Csak így tovább, szarnyalók!

Ekrü 2020.12.07. 08:23:58

@morph on deer:
"Elment az étvágyad, darling?"-Engem nem szokott érdekelni mások szexuális szokása így nem vagyok kíváncsi az ezzel kapcsolatos részletekre sem,de ezek szerint te igen.Hisz az egész ügyből téged csak az izgat,hogy ott vajon mit is csináltak.
"Szájer bulizása minden volt, csak nem diszkrét. "-Na látod ebben egyetértünk.Pont emiatt kellett lemondania.
"Hogy értsd: homoszexuálisok is élnek párkapcsolatban, létezik náluk hűség, egymás tisztelete,"-Ideig-óráig persze,de azért valljuk be ritka mint a fehér holló.Legalábbis 30 éves heteró házasságról elég sokról hallottam,de ilyen hosszú ideig tartó meleg kapcsolatról egyről sem.
"Na ez utóbbi a Szájer. Ezen nincs mit szépítgetni, ez ugyanaz a kategória, mint Borkai a ribancokkal, de legalább rajta nem volt lyukas zokni, ami pozitívum."-Éppen emitt röhejes amikor a homoszexuális aktivisták és az ellenzéki pártok Szájer kapcsán az azonos neműek szeretetéről beszélnek.Meg a vállaljuk fel a mit is?Azt,hogy valaki szeret kurvázni?Láthatóan Szájer számára a szeretet a NORMÁLIS családot jelentette,mint férfi/nő/gyermek a többi nem volt más számára mint megvetendő testi vágy,hisz pont így is kezelte.
"A lemondást meg nem hiszem, hogy dicsérgetned kéne agyba-főbe, ugyanis az egész egy halom hazugság, - azon túl, hogy nem marad tovább képviselő!"-Ha valaki politikusként nem tartja be a normákat annak bizony le kell mondania.Tudod azért jó lenne,ha ez ellenzéki oldalon is normális dolognak számítana, mert így puszta képmutatás amit csinálnak.És ez bizony az ellenzéket és a szavazóit minősíti...Tudod,más szemében a szálkát is,de a sajátjában a gerendát sem...

nemecsekerno_007 2020.12.07. 08:29:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Bástya elvtárst már meg se akarják ölni?!?? Én már szart érek?!?

:)))))

birkamenet 2020.12.07. 09:01:56

@Az apokalipszis lovasa:

A fideSSEs trollt könnyű felismerni: VALÓSÁG TAGADÓ.

A troll munkájai kellékei is közismertek: Soros, migráncs, Brüsszel!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.07. 09:07:23

@Ekrü: "Legalábbis 30 éves heteró házasságról elég sokról hallottam,de ilyen hosszú ideig tartó meleg kapcsolatról egyről sem." - nagyszámú homár ismeretségeid alapján vontad ezt le? Vagy csak a levegőbe beszélsz?

@birkamenet: Ez nem így van. Egy ballibsi troll munkájának kelléke simám lehet csak az államadósság adat. Attól a fideszesek kikészülnek és zavart magyarázkodásba kezdenek.

@nemecsekerno_007: Hát ez az! Elszólta magát, rám szüksége van, mert szeret szopni.

6.Lenin 2020.12.07. 09:24:05

@cardiobascuralis:

Ezek szerint a belga (vagy más) titkosszolgálat annyira hülye, hogy megpróbálták beszervezni a Bivalybasznád Fidesz iroda jobbikos takarítónőjét, de ő ellenállt, és nem tudnák megbuktatni a Fideszt. Öcsém, te nem akármilyen szellemi fogyatékos lehetsz, igaz ezt már bizonyítottad, de szerintem azóta romlott az állapotod.
Vagy netán szerettél volna valamit is cáfolni? Vagy kérkedsz a bunkóságoddal?

Van egy örömhírem számodra, egyik se érdekel, csak azért írom ezt is, hogy... miért is? Tököm tudja. Vagy talán azért, mert megszólítottál.

Etniez 2020.12.07. 11:38:30

@cardiobascuralis: Ezt a Nancy dolgot mire alapozod?

nemecsekerno_007 2020.12.07. 13:02:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Stockholm-szindróma :)))

Büntess Kurt úrfi :)))))

törppicur 2020.12.07. 16:51:15

@Etniez: az általad linkelt cikket elolvastad a Sargentiniről?
Nem a bíróság döntése, csak javaslat.
Amúgy szerinted a tartózkodás igent jelent?
Szerintem nem.

törppicur 2020.12.07. 17:13:32

@hasdrubal_barcas_132:
bocs, hogy 1 nappal elkésve reagálok

Kulturáltan foglakozz anyáddal is meg a kecskével is. De lagalább ne keverd őket össze.

Én teljesen önerőből vagyok 1 abban a 2-3 millió fidesz- elkötelezettből.
Lehet, másokkal kapcsolatban is tévedsz.
Szeretném, ha lenyugodnál. Lehet van nálad kő, de az előtted nem a bölcseké volt

cardiobascuralis 2020.12.09. 02:08:56

@Etniez:
Tényekre.

@6.Lenin:
És ezzel mire válaszoltál, faszkalap?
Bár persze, eddig is tudtuk, hogy a funkcionális analfabéta címszónál a te fényképed az illusztráció a szótárban.

6.Lenin 2020.12.09. 09:32:39

@cardiobascuralis:

A hülyeségedre. Igaz, azt tőled sose várnám el, hogy azzal tisztában légy, mekkora bunkó is vagy. Most se vártam ezt, de te szólítottál meg, és tudatni szerettem volna veled, hogy tudom, ki is vagy. Most se tettél mást, engem igazoltál.
Ennyi, nem túl bonyolult-másoknak-de neked a látszat szerint , igen.

cardiobascuralis 2020.12.10. 14:24:57

@6.Lenin:
Mondjuk egy akkora agyatlan, szövegértelmezésre képtelen Fidesz-seggnyaló faszkalaptól, mint te vagy, a bunkózás dicséret.

6.Lenin 2020.12.10. 14:38:30

@cardiobascuralis:

Vedd karácsonyi ajándéknak a dicséretemet. Legalább már neked is tisztult az önképed.

cardiobascuralis 2020.12.12. 22:54:16

@6.Lenin:
Ahogy látom, továbbra sem megy az írott szöveg értelmezése, te kis funkcionális analfabéta Fidesz-seggnyaló.
Majd beszámolsz róla, milyen volt karácsonykor a halászleves cigányfos meg a mákos bejglis cigányszar, egyenesen az O1Gecigány seggéből? Mert hogy arra leszel vendég, az eléggé egyértelmű.

6.Lenin 2020.12.13. 09:51:26

@cardiobascuralis:

Akár nagy kár is lehet(ne) abból, hogy nem érdekel a véleményed, pedig előfordulhat, te vagy a világ (szarabbik részének) közepe.
Még jó, hogy nem érzem, ettől valamim, valahol viszketne.
süti beállítások módosítása